Klicni center: 03 42 01 180 (7.00-15.00)
Prijava okvar: 03 42 01 240 (24 ur/dan)
Spletna pomoč
Vprašajte nas
Show menu

Korporativna integriteta in skladnost poslovanja

Kaj je »korporativna integriteta«?

Korporativna integriteta je poslovanje v skladu z zakonodajo, pravili, priporočili, internimi pravili podjetja in v skladu z dobrimi poslovnimi običaji ter etičnimi načeli.

Pooblaščenec za korporativno integriteto

Za vse naslove za naznanitev neskladnosti poslovanja skrbi in je odgovoren Pooblaščenec za Korporativno integriteto. Družba se v okviru veljavne zakonodaje zavezuje varovati identiteto naznanitelja kot tajno in ga ščititi pred povračilnimi ukrepi.

V primerih, ko sta prijava in sum utemeljena, »Pooblaščenec« sproži preiskavo primera.

Če je prijavitelj znan, mora dobiti odgovor najkasneje v 30–tih dneh po prejetju prijave (iz nabiralnika se prijave pobirajo tretji delovni dan v mesecu, ki je osnova za štetje prejetja anonimke), za zahtevnejše preiskave pa se mora v tem roku izdati vsaj obvestilo o nadaljnjem ukrepanju. 

Skupina Elektro Celje ne dovoljuje povračilnih ukrepov proti osebam, ki prijavijo kršitev Kodeksa ali sodelujejo v preiskavi suma kršitve Kodeksa. Pooblaščenec prijavitelju zagotavlja varnost pred povračilnimi ukrepi ter diskriminacijo.


Naznanitev kršitev skladnosti poslovanja se lahko opravi

1. prek običajne pošte na naslov: 


Elektro Celje, d. d.

Pooblaščenec za korporativno integriteto

Vrunčeva 2 a

3000 Celje


2. na e-naslov: integriteta@elektro-celje.si.,


3. prek spletne strani www.elektro-celje.si pod zavihkom Skladnost poslovanja.

Kaj prijaviti?

Kršitev korporativne integritete v Skupini Elektro Celje nastane, kadar poslovanje skupine ni v skladu z  zakonodajo, drugimi pravili, veljavnimi priporočili, internimi predpisi, dobrimi poslovnimi običaji in etičnimi načeli. Takšne kršitve je možno prijaviti. Z namenom, da se v Skupini Elektro Celje prepoznajo kršitve korporativne integritete, vam omogočamo anonimno ali podpisano podajo prijav.

Anonimke

Anonimke so del našega življenja. Pojavljajo se v vseh okoljih. Še posebej pa v podjetjih. Zaposleni so največje bogastvo vsakega podjetja, so tisti, ki ustvarjajo, dajejo nove ideje, izboljšave, hkrati pa se lahko pri svojem delu ali osebnem življenju srečujejo tudi z nepravilnostmi, nezakonitostmi, za katere je prav, da so prijavljene. Prijave so lahko podpisane ali anonimne. Prijavitelji običajno razkrijejo informacije, ki se jim zdijo sporne in za katere menijo, da so neetične in nezakonite in to po lastni volji in zaradi zavzemanja za javni interes ali javno dobro.
Prijava

Prijava kršitve skladnosti poslovanja in drugih nepravilnosti v družbi

Pomembno je, da opišete vsa dejstva, tudi tista, ki se vam morda ne zdijo primerna.


Če je mogoče, prosimo, da predložite dokazila, ki podpirajo vašo trditev. Če razpolagate s pisnimi dokumenti, vas prosimo, da jih priložite k prijavi.


V kolikor želite, da vam Pooblaščenec za korporativno integriteto pošlje odgovor, potrebujemo vaš kontakt, na katerega vam bo odgovoril. Imejte v mislih, da Pooblaščenec ne bo mogel stopiti v stik z vami v kolikor ne boste razkrili identitete ali spodaj ustvarili anonimni predal, kamor vam lahko pošlje odgovor. 

Prijava

Anonimna komunikacija

Vaša odločitev je ali boste ob prijavi dogodka oddali svoje kontaktne podatke. Vsekakor je to priporočljivo, še posebej v primeru dodatnih vprašanj v nadaljnjih fazah razjasnitve dogodka.


Za povratno komunikacijo lahko poskrbite z oddajo osebnih podatkov ali pa tako, da ustvarite anonimni predal, preko katerega boste komunicirali s Pooblaščencem.


Z ustvarjanjem anonimnega predala na koncu prijavnega spletnega obrazca (spodaj), boste ostali anonimni in nihče ne bo mogel stopiti v stik z vami. Imate pa možnost prijave in vpogleda v ustvarjeni predal, kjer lahko preverite ali vam je Pooblaščenec postavil dodatna vprašanja za razjasnitev zadeve in spremljate potek razjasnitve dogodka. 

Prijava