Klicni center: 03 42 01 180 (7.00-15.00)
Prijava okvar: 03 42 01 240 (24 ur/dan)
Spletna pomoč
Vprašajte nas
Show menu

Uporabljaj pametno - Pogosta vprašanja

Kaj je namen projekta UPORABLJAJ PAMETNO?

Zakaj je bilo za pilotni projekt UPORABLJAJ PAMETNO izbrano moje merilno mesto oz. zakaj sem jaz dobil vabilo?

Vabilo sem dobil za eno merilno mesto, v lasti pa imam dve ali več merilnih mest. Ali se lahko vključim v pilotni projekt tudi z ostalimi merilnimi mesti?

Ali lahko sodelujem v pilotnem projektu Uporabljaj pametno, če imam priključeno samooskrbno elektrarno?

Kako dolgo bo trajal pilotni projekt?

Kaj pomenijo VT, MT ali ET in kdaj nastopajo?

Kaj sta PKKT in NKKT tarifi?

Kakšna je zakonska podlaga za uvedbo PKKT in NKKT?

Kaj je prilagojeni cenik za omrežnino?

Kakšna bo cena omrežnine v času izvajanja pilotnega projekta?

Kaj moram storiti, da se mi bo zmanjšal račun za električno energijo?

Koliko časa bo trajala posamezna aktivacija PKKT tarife (višja cena el. energije)?

Koliko časa bo trajala posamezna aktivacija NKKT tarife (nižja cena el. energije)?

Kako bodo prikazane količine porabljene električne energije v času kritičnih koničnih tarif PKKT in NKKT?

Kaj je portal Moj elektro

Kako bom obveščen o nastopu pozitivne kritične konične tarife - PKKT (višja cena el. energije)?

Kako bom obveščen o nastopu negativne kritične konične tarife - NKKT (nižja cena el. energije)?

Kako se prijavim v projekt?

Zakaj moram vpisati svoj naslov elektronske pošte?

Kaj bo vsebovalo izrecno soglasje, katerega moram potrditi?

Kako bo poskrbljeno za varnost mojih osebnih podatkov?

Kako vem, da sem se pravilno registriral v projekt?

Kaj naj storim, če sem pozabil svoje geslo?

Ali lahko odstopim od pilotnega projekta?

Ali lahko v času trajanja pilotnega projekta Uporabljaj pametno zamenjam dobavitelja električne energije?

Kam lahko naslovim dodatna vprašanja o projektu Uporabljaj pametno?