Klicni center: 03 42 01 180 (7.00-15.00)
Prijava okvar: 03 42 01 240 (24 ur/dan)
Spletna pomoč
Vprašajte nas
Show menu

Pogosta vprašanja

Računi

Kako poteka postopek priključitve na distribucijsko omrežje?

Kje lahko vložimo vloge v postopku priključitve na distribucijsko omrežje?

Kako se obračunava omrežnina?

Kaj potrebujem za spremembo plačnika?

Kako si lahko znižamo stroške nakupa el. energije pri strukturi cenika VT-MT pri energiji in omrežnini?

Kakšna je razlika med obračunsko in priključno močjo?

Kakšen je postopek izvedbe prehoda iz dvotarifnega na enotarifno merjenje?

Kakšen je postopek izvedbe prehoda iz enotarifnega na dvotarifno merjenje?

Kaj pomeni neupravičen odjem električne energije?

Kaj je nujna oskrba?

Kaj je zasilna oskrba?

Kaj je omrežnina?

Kaj pomenijo posamezne postavke na računu odjemalca, ki ima skupen račun za uporabo omrežja in električno energijo?

Katere načine obračuna poznamo?

Imam digitalni števec in mesečne odbirke, vendar želim akontacijske račune. Je to mogoče?

Omrežje in priklopi

Oprema

Splošno