Klicni center: 03 42 01 180 (7.00-15.00)
Prijava okvar: 03 42 01 240 (24 ur/dan)
Spletna pomoč
Vprašajte nas
Show menu

Pogosta vprašanja

Računi

Omrežje in priklopi

Oprema

Kaj naredim, če stikalna ura ne deluje?

Kaj naredim ob poškodbi ali izgubi merilnih ali krmilnih naprav?

Ugotovil/-a sem, da stikalna ura ob praznikih (dela prostih dneh) nima možnosti preklopa na manjšo tarifo MT. Kako preklopim na manjšo tarifo?

Menimo da naš števec ne deluje pravilno, kaj lahko storimo?

Nameščen imam števec, ki omogoča daljinsko odčitavanje, zakaj še nimam obračuna po dejanskem stanju števca?

Kako odčitam »digitalni« števec? Kaj pomenijo oznake na tem števcu?

Kaj storiti, če stikalna ura ne preklaplja med zimskim in letnim časom?

Kdaj predvidoma lahko pričakujemo, da nam boste namestili sodoben digitalen števec, ki omogoča daljinsko čitanje?

Na kakšen način poteka obveščanje odjemalcev o zamenjavi merilno krmilne naprave?

Splošno